piątek, 7 marca 2014

photo session with Karolina

Fotografią zajmuję się już 4 lata, z czego uczyłam się jej 2 lata. Obecnie niestety nie mam możliwości poszerzania swoich umiejętności jednak od przyszłego roku szkolnego planuję to zmienić :)
A półki co bazuję na tym co wiem, staram się dodawać coś od siebie nie zawsze mi to wychodzi, ale człowiek powinien w życiu próbować wszystkiego.Każdy ma inny gust, chciałabym znaleźć kilka osób którym moje prace będą się podobać,oraz i takich które dadzą mi wskazówki,porady,wytyczą błędy abym mogła iść po dobrej stronie.

 Blog jest to moje miejsce gdzie z sesji zdjęciowych wykonanych prze ze mnie mogę zamieścić wszystkie moje prace,więc tak i będę robić chcę pokazać,że coś robię niby to tylko kilka zdjęć pozowanych ustawianych,wymyślanych jednak dla mnie to coś wielkiego CO KOCHAM ROBIĆ :)
To moja pasja,hobby pragnę ją pogłębiać i poszerzać jak najbardziej to będzie możliwe :)
Niżej przedstawiam wam Karolinę, moją modelkę na której nie raz próbuje nowych rzeczy, jest wspaniałą osobą, przyjaciółką, sąsiadką rozumiemy się bez słów. 















ściskam mocno-Dagmara :)

2 komentarze: