poniedziałek, 31 marca 2014

Zdjęcia nad ranem ! :)


FOTOGRAFIE Z RANA... 


Więc  dzisiaj post ze zdjęciami, które zostały wykonane nad ranem.

Przyznam, że to moje jednej z ulubionych zdjęć, i wcale nie ma dla mnie problemu, że trzeba wstawać o 5 rano, tak tak 5 rano jednak dla mnie nie jest to mega wielki problem, jeżeli chodzi o zdjęcia, i o jej efekty jestem w stanie próbować różnych rzeczy.

Moim szczęściem jest Moja modelka, sąsiadka, przyjaciółka która zgadza się na moje wszystkie zachcianki. Specjalnie dla mnie nieraz poświęca się w różnych sytuacjach abym mogła poćwiczyć coś nowego w fotografii. 

Według mnie kilka ujęć wyszło dobrze, tak jak sobie to wymyśliłam, zawsze jestem chętna na tego typu różne doświadczenia. 

A Karolinie dziękuję, za to że jest zawsze przy mnie i że w ogóle jest <3


Niżej wklejam kilka ujęć z porannych zdjęć J
















PS: zdjęcia niżej były robione o 6 rano w grudniu :)














 Uwielbiam ją <3

Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość. 








 DOBREGO DNIA ! :*


5 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia! :o <3
    http://cathleenstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE ! :)) najlepsze na drodze w białej sukience <3 ! :DD http://harizon-helf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia przy wschodzącym słońcu to coś niesamowitego! *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz tak cudownie :( najlepsze 4 z pierwszej sesji : ) zdjecia o wschidzie slonca sa takie oszalamiajace :o chyba kiedys sie skusze i wybybiore sie na taka z kims :)

    zapraszam tez na mojego bloga- diy mam nadzieje ze cie zaciekawi :) zachechecam tez do obserwowania i komentowania a na pewno sie odwdziecze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super blog płynie z niego Twoja pozytywna energia;)! zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń