sobota, 29 marca 2014

Przygotowania do Sesji na tle :)

Przed sesją zdjęciową na białym tle :) ...

Jako, że plany na dzisiejsze zdjęcia były o wiele inne na zdjęcia niż powstaną, i tak damy radę. 
Niestety z pewnych przyczyn moją dzisiejsza modelka nie dojedzie do mnie, bardzo szybko znalazłam na jej miejsce inna modelkę, na która już czekam z niecierpliwością. 

Szczerze mówiąc takie niezapowiedziane zdjęcia nieraz wychodzą mi dużo lepiej niż te które planuje od miesiąca :))
Rekwizyty już czekają, pomysłów kilka jest mam nadzieję, że uda mi się stworzyć to co chodzi po mojej głowie. 

Może jeszcze dziś pojawi się tu drugi post, a w nim zamieszczone zdjęcia z Sesji z tym Kwiatuszkiem :)
Niżej kilka zdjęć które zrobiłam dosłownie 5 minut temu :)

Tło stoi rekwizyty czekają czekamy na tą piękną twarzyczkę :) <3












Na Blogu wejścia rosną :) co mnie cieszy bardzo mam nadzieję, że będzie ich jeszcze dużo więcej :)

POZDRAWIAM MIŁEGO DNIA! 


2 komentarze: