czwartek, 27 marca 2014

SESJA ZDJĘCIOWA

...
Główne najwspanialsze moje zainteresowanie-FOTOGRAFIA o tym już pisałam.
Ale cały czas ludzie zasypują mnie pytaniami jak wygląda takie spotkanie na "sesji"
Więc opiszę wam jak to dokładnie wygląda, co ja mam z tego, ile trwa itd.

Jeżeli ciągle zastanawiasz się nad zdjęciami, czy jest sens, ile zapłacisz, wstydzisz się bo
nie jesteś osobą która przed obiektywem będzie czuła się dobrze? to nic !Wyjaśnię Ci tu wszystko w taki sposób, że już nad niczym nie będziesz musiała się zastanawiaćno chyba, że nad terminem spotkania!

Więc ja fotografię KOCHAM! czy to fotoreportaż, portret, natura... jest to ujęcie jednej chwili, zatrzymanie jej na zawsze, tak tak ... w przypadku portretu gdzie jest wszystko ustalone również to dotyczy-zatrzymania chwili.
Ludzie się zmieniają, czas przemija bardzo bardzo szybko, czy nie przyjemnie mieć przy sobie zdjęcia na które możesz sobie popatrzeć w każdej chwili, powspominać?  
Ja osobiście mogę się nazwać kolekcjonerką zdjęć, kolekcjonerką wspomnień... hymm coś w tym jest.
Mój laptop zasypany jest bardzo ogromną ilością zdjęć, cały czas pojawiają się nowe,

co bardzo mnie cieszy, niczym jak nowa rzecz.

W moim pokoju również na ścianie na półce jest pełno fotografii, które przypominają mi dobrze spędzone chwile.








SESJA ZDJĘCIOWA U MNIE! :)

No to tak, zajmuję się już tym kilka lat, nie mogę powiedzieć o sobie, że znam się na tym, jednak złym 
stwierdzeniem było by również jakbym powiedziała że się nie znam.
Można powiedzieć że coś wiem jednak jest jeszcze przede mną ogrom nauki w tej dziedzinie.

Chcesz wybrać się do mnie na zdjęcia to nic trudnego! 
Każdy może napisać! Nieważne, że nigdy tego nie robiłaś/ełś przecież możesz spróbować a będziesz miała z tego dobrą pamiątkę!!!
Ja już zadbam o to aby nasza wspólna praca pokazała dobre efekty. 

Kiedy już napiszesz do mnie, że jesteś zainteresowana sesją, wspólnie wybierzemy idealny dla nas termin 
(zazwyczaj jest to weekend ponieważ jestem jeszcze uczennicą i w tygodniu nie zawsze znajdzie się wolny czas)
Jeżeli masz jakaś wymarzoną sesję będę próbowała wykonać takie zdjęcia aby były w dużym stopniu przybliżone do wybranej sesji.
Jeżeli nie to sama podam Ci pomysł na zdjęcia, a ty w razie jakiś niejasności czy coś możesz dodać coś od siebie, zmienić...
Rekwizytami zajmuję się przeważnie sama, jak i również Fryzurą i Makijażem, przeważnie standardowa fryzura jak i makijaż.

Spotykamy się w wybranym miejscu i działamy! w miłej atmosferze spędzamy ze sobą około 2h, 3h jedynie czego w tym czasie oczekuje od ciebie
to dobrej zabawy, fantazji i uśmiechu na twarzy.

Po zdjęciach załatwiamy formalności... taak to co pewnie każdego z was najbardziej przeraża, jako że jestem amatorem pojęcia o fotografii
największego nie mam to jednak nie są to darmowe sesję.
Sprzęt, rekwizyty czy nawet nasz czas kosztuje, aby się rozwijać w tej dziedzinie  pieniądze grają dużą rolę.

CENNIK :
Zdjęcia w plenerze = 20zł
zdjęcia na białym tle= 20zł
zdjęcia w plenerze + białe tło=35zł

Osoba po sesji dostaje około 100-150 zdjęć, obrobionych no i mam nadzieję że miłe wspomnienia.
Zdjęcia dostaję się do tygodnia czasu na podanego meila. 


Osoba która podjęła się sesji wyraża zgodę na publikowanie prze ze mnie zrobionych jej zdjęć. 

Mam nadzieję, że w tym poście dowiedzieliście się o sesji, tego nad czym  zastanawialiście się. 
ZAPRASZAM WSZYSTKICH BARDZO NA ZDJĘCIA, DLA MNIE TO SAMA PRZYJEMNOŚĆ A DLA WAS PAMIĄTKA W FORMIE ZDJĘĆ.



Zapraszam również zakochanych, przyjaciół, rodzinę- i w tych kategoriach rozpoczynam naukę.














Fotografia w moim życiu gra bardzo ważną rolę.
jest w moim życiu obecna już przez bardzo długi czas.







Pozdrawiam ! :* 

4 komentarze: